Ajankohtaiset tiedotteet

Ylläpitosopimukset 2025

Laskuja koskevat yhteydenotot mieluiten sähköpostilla laskutus@atsoft.fi . Näin säästämme puhelinlinjat ohjelmatukeen.

Ilmoittakaa muutokset 15.12.2024 mennessä, jotta ehdimme ottamaan ne huomioon ylläpitolaskutuksessa.

Laskutamme ylläpidot heti vuoden vaihduttua. Laskun lähettämisen jälkeen tulleista muutoksista (esim. postipäivitys nettipäivitykseksi, eräpäivän siirto, maksusopimus osamaksuna) veloitetaan 24 € muutosmaksu.

Ylläpitohinnat vuodelle 2025

Ylläpito laskutetaan tammikuussa yhdessä erässä kalenterivuoden loppuun
Nettipäivittäjän ylläpito 252 €/ohjelma/v + ALV (21 €/kk)
Postipäivittäjän ylläpito 276 €/ohjelma/v + ALV (23 €/kk)
Lisäkäyttäjät puolikas hinta 126 €/ohjelma/v + ALV (10,50 €/kk)

Ylläpitosopimus sisältää:
Ohjelmapäivitykset
Käyttäjätuen
Käyttöoikeuden Tiliextra Oy:n ohjeita ja malleja sivun täytettäviin lomakkeisiin.
Tarkempi kuvaus ylläpitosopimuksesta.

Ohjelmapäivitys, jos ei ylläpitosopimusta

Sellaisen ohjelman päivittäminen, johon ei ole ylläpitosopimusta:
Alle 12 kk vanha versio: 50% uushankintahinnasta
Yli 12 kk vanha versio: uushankintahinta (hinnasto)

Vastauksia kysymyksiin

Ylläpitohinnat nousivat 2 € / ohjelma / kk?
Haluamme tarjota parasta mahdollista asiakaspalvelua sekä kehittää ja ylläpitää Asteri Ohjelmia kotimaisin voimin. Asiakaspalvelu ja asiakkaiden toiveiden huomioiminen ohjelmien kehityksessä on meille ensiarvoisen tärkeää. Jotta voimme ylläpitää erinomaista palvelutasoa yleisen kustannustason noustessa ja toimintaympäristön monimutkaistuessa, joudumme nostamaan ylläpidon hintaa.

Vastaamme yleensä heti tai viimeistään saman päivän aikana soittopyyntöihin ja sähköposteihin.

Olemme olleet parhaalla tai lähes parhaalla sijalla sijalla Taloushallintoliiton ohjelmistotutkimuksissa 2023 ja 2022.
Sijoituksemme Kirjanpito-ohjelmistojen tutkimuksessa 2023 jokaisessa kategoriassa sija 1.
Kokonaistyytyväisyys: 1. sija
Helppokäyttöisyys: 1. sija
Työskentelyn tehokkuus: 1. sija
Asiakastarpeeseen perustuva raportointi: 1. sija
Tyytyväisyys tukipalvelujen laatuun: 1. sija
Hinta/laatusuhde: 1. sija
Myös saamamme positiivinen asiakaspalvelu kertoo samaa viestiä.

Yleisen kustannustason nousun lisäksi viime vuosina Asterin ylläpitoon ja tuen tarjoamiseen on tullut korotuspaineita ympäristön kiihtyvän kehityksen takia.

Yhä useampi kysymys, jonka tukeen saamme, onkin riippuvainen jostain Asterista riippumattomasta ulkoisesta seikasta, kuten pankin, verkkolaskuoperaattorin tai verohallinnon toiminnasta tai niiden sopimuksissa esiintyneistä ongelmista, joiden selvittämiseen tarvitaan vuosi vuodelta enemmän taustatyötä.

Ylläpito kattaa ohjelmapäivitykset ja käyttäjätuen.

Ylläpidon hinnalla saat:
– Asteri Ohjelmien jatkuvuuden (vuodesta 1987 alkaen)
– Suomalaisen tuotekehityksen ja käyttäjätuen, jonka ansiosta
– – Asteri on aina ajan tasalla
– – Pystymme korjaamaan heti kriittiset pulmat
– – Asterin tuki vastaa yleensä heti
– – Tuesta asiantuntevat neuvot, sekä teknisesti että sisällöllisesti
– – Tukemme tuntee sekä Asterin että lainsäädännön

Ylläpitohinnalla pystymme ylläpitämään Asteri Ohjelmia ja varmistamaan, että ohjelmapäivityksiä ja käyttäjätukea saa jatkossakin.
Meillä on taitava ja motivoitunut väki, yhtenä sitouttamisen keinona maksamme kilpailukykyistä palkkaa pitääksemme huippuosaajat asiakaspalvelussamme.