Jos ohjelma ei automaattisesti löydä mitään tulkintaa, sammuta se ja käynnistä uudelleen. Käynnistyksen yhteydessä ohjelma noutaa uusimman version netistä. Jos sekään ei auta, voit etsiä tulkintaa itse valitsemalla sopivan pankin, verkkopankkimuodon ja kopiointitavan, minkä jälkeen painat [Päivitä tulkintatulos].
Voi myös painaa [Etsi seuraava sopiva tulkintaohje] – näin voit läpikäydä kaikki ne tulkinnat, jotka ohjelma katsoo sopiviksi.
Saatuasi riittävän hyvän tuloksen, käytä sitä.
Muussa tapauksessa voit kokeilla kopioida aineiston netistä jossain muussa muodossa, eri selaimella tai PDF-ohjelmistolla.
Joskus jollekin aineistoille saadaan riittävän hyvä tulkinta, vaikka ohjelma olisikin löytänyt jonkin eri pankin. Esimerkiksi monet säästöpankit toimivat Aktian tulkinnalla. Samoin esim. Handelsbankenin ja Aktian jotkin tulkinnat voivat sopia kummallekin. Älä välitä, vaikka tulkintaohjeeksi löytyisi jokin eri pankki, kunhan saat riittävän hyvän tulkintatuloksen.
Toimita meille aineisto, kehitämme mielellämme tulkintoja jatkuvasti paremmiksi.