Asiakkaan aineistot

Asiakkaan selaus -ikkunan yläosassa on painikkeet

  • Aineisto
  • Uusi doc
  • Uusi xls
  • KP
  • PL
  • Asiakkaan kotisivut
  • jne.

Niitä painamalla pääset nopeasti käsiksi asiakkaalle tekemiisi raportteihin, jotka on laadittu esimerkiksi tekstinkäsittely- tai taulukkolaskentaohjelmalla.

Aineisto-painikkeesta avautuu ohjelman automaattisesti luoma asiakaskohtainen kansio. Ensimmäisellä kerralla ohjelma kysyy, minkä kansion alle ryhdytään perustamaan asiakaskohtaisia kansioita.

Ohjelma luo kullekin asiakkaalle oman kansion, jonka nimi alkaa Y-tunnuksella ja jatkuu asiakkaan nimellä.

Ko. kansion alle voit rakentaa edelleen kansioita mielesi mukaan. Voit esimerkiksi perustaa alikansioita, joissa on vaikkapa:

  • Tarjoukset
  • Toimeksiannot
  • Sopimukset
  • Kirjeet
  • Tilinpäätökset
  • jne.

Kun painat ko. asiakkaan kohdalla seuraavan kerran Aineisto-painiketta, saat ko. kansiorakenteen kätevästi näkyviin ja pääset nopeasti käsiksi asiakkaan aineistoihin.

Uusi Doc ja Uusi xls -painikkeet luovat uuden Word-tiedoston tai Excel-tiedoston.

KP-painike avaa näkyville asiakkaan kirjanpitokansion, esim. c:\winkp\asiak, jolloin pääset nopeasti näkemään esim. ko. kansioon tallennetut tasekirjat yms.

PL-, LS-, OR- jne. painikkeet toimivat kuten KP-painike.

Määritä|Aineiston suodatin -toiminnolla saat määriteltyä, minkä tarkenteiset tiedostot em. painikkeilla näytetään. Oletuksena on Wordin ja Excelin tiedostot sekä pdf-tiedostot.

Asiakkaan kotisivut  -painikkeesta aukeaa nettiselaimeen asiakaskortiston Kotisivut-kenttään merkitty nettisivu.