Asiakkaan selaus -ikkunan yläosassa on painikkeet
- Aineisto
- Uusi doc
- Uusi xls
- KP
- PL
- Asiakkaan kotisivut
- jne.
Niitä painamalla pääset nopeasti käsiksi asiakkaalle tekemiisi raportteihin, jotka on laadittu esimerkiksi tekstinkäsittely- tai taulukkolaskentaohjelmalla.
Aineisto-painikkeesta avautuu ohjelman automaattisesti luoma asiakaskohtainen kansio. Ensimmäisellä kerralla ohjelma kysyy, minkä kansion alle ryhdytään perustamaan asiakaskohtaisia kansioita.
Ohjelma luo kullekin asiakkaalle oman kansion, jonka nimi alkaa Y-tunnuksella ja jatkuu asiakkaan nimellä.
Ko. kansion alle voit rakentaa edelleen kansioita mielesi mukaan. Voit esimerkiksi perustaa alikansioita, joissa on vaikkapa:
- Tarjoukset
- Toimeksiannot
- Sopimukset
- Kirjeet
- Tilinpäätökset
- jne.
Kun painat ko. asiakkaan kohdalla seuraavan kerran Aineisto-painiketta, saat ko. kansiorakenteen kätevästi näkyviin ja pääset nopeasti käsiksi asiakkaan aineistoihin.
Uusi Doc ja Uusi xls -painikkeet luovat uuden Word-tiedoston tai Excel-tiedoston.
KP-painike avaa näkyville asiakkaan kirjanpitokansion, esim. c:\winkp\asiak, jolloin pääset nopeasti näkemään esim. ko. kansioon tallennetut tasekirjat yms.
PL-, LS-, OR- jne. painikkeet toimivat kuten KP-painike.
Määritä|Aineiston suodatin -toiminnolla saat määriteltyä, minkä tarkenteiset tiedostot em. painikkeilla näytetään. Oletuksena on Wordin ja Excelin tiedostot sekä pdf-tiedostot.
Asiakkaan kotisivut -painikkeesta aukeaa nettiselaimeen asiakaskortiston Kotisivut-kenttään merkitty nettisivu.